Forstå og forklar jeres pensionsordning
Få grundlæggende viden om forskellige elementer i en firmapensionsordning og få indsigt i betydningen af at få den rette pensionsrådgivning.
Når du har deltaget i dette webinar, vil du være i stand til at guide virksomhedens medarbejdere i forhold til henvendelser om jeres pensionsordning – og du får indsigt i, hvornår det er vigtigt, at en medarbejder henvender sig til WTW for at få uvildig rådgivning.
Du får bred viden om de elementer, som en pensionsordning kan bestå af – og om reglerne for blandt andet indbetalinger, beskatning og forsikringsdækninger.
Du får også indblik i den uvildige rådgivning, som WTW tilbyder jeres medarbejdere, som giver jeres medarbejdere mulighed for at vælge den løsning, der er mest rigtig for dem.
Janus Kirkensgaard
Du møder Janus Kirkensgaard, som er pensionsrådgiver i WTW.
Janus er specialist i firmapensionsordninger og i at rådgive den enkelte medarbejder og har en stor viden om pensionsforhold. Janus bruger sin ekspertise til at servicere og rådgive jeres medarbejdere om de mange forskelligartede spørgsmål til pension, når de henvender sig til WTW’s kundeservice.
Karsten Svinth
Du møder også Karsten Svinth, som er pensionskonsulent i WTW.
Karsten er specialist i firmapensionsordninger og rådgiver både nyansatte og medarbejdere, der løbende har behov for at justere forsikringsdækninger og investeringen af deres opsparing. Karstens viden om pension sikrer, at jeres medarbejdere bliver ført sikkert og trygt gennem de vigtige beslutninger, der skal træffes ved etablering eller ændringer af pensionsordningen.
Du får svar på:
- Hvad en pensionsordning indeholder, og hvordan den fungerer og sammensættes
- Hvilke regler, der er for indbetaling og udbetaling
- Hvad du skal være opmærksom på ved ansættelser og fratrædelser
- Hvilke muligheder medarbejderne har for at justere deres pensionsordning og forsikringsdækninger
Sådan fungerer det
Du tilmelder dig via linket her på siden
Du modtager en bekræftelse via e-mail med link til webinaret
Dagen før modtager du en påmindelse med linket
Efter webinaret modtager du en e-mail med præsentationen og et link til optagelsen af webinaret
Hvem?
Webinaret er for kunder i WTW, der arbejder i HR eller med løn- og personaleadministration.
Hvornår?
11. december 2024 kl. 15.00
Det foregår online via Microsoft Teams.
Hvis du er tilmeldt og bliver forhindret i at deltage, så kan du bruge det link, som du modtager efter webinaret, til at se en optagelse af webinaret.
Hvor længe?
1 time
Pris
Det er gratis at deltage i webinaret
Kontakt
Har du spørgsmål til webinaret, så kan du kontakte WTW på dk-event@wtwco.com